phone 22 5178870  mail biuro@seka-skills.pl

w sieci w sieci
Rozwiązania i szkolenia dla HR Kadry i płace

Pracownik w sieci- organizacja, kontrola, zarządzanie

Organizacja pracy zmienia się na naszych oczach, a praca w tzw. nowej rzeczywistości będzie wyglądała inaczej. Nie ma już powrotu do tego, co dobrze znaliśmy – zmieniły się oczekiwania pracowników, zmian wymaga też styl zarządzania przełożonych. Pandemia na stałe wprowadziła pracę zdalną, a menedżerowie zespołów i działy HR muszą radzić sobie z coraz to nowymi problemami i nauczyć się zarządzać potencjalnymi ryzykami personalnymi wynikającymi z hybrydowego modelu pracy.

Cele

Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom dawki praktycznej wiedzy i możliwości rozwiązań w zarządzaniu rozproszonym zespołem, z uwzględnieniem aspektów prawnych, organizacyjnych i psychologicznych.

Korzyści

  • Zapoznanie z przepisami prawa dotyczącymi pracy zdalnej w stanie zagrożenia epidemicznego
  • Analiza praktycznych problemów, z którymi spotykają się pracodawcy w zakresie organizacji i zarządzania pracą zdalną
  • Omówienie zasad kontroli i rozliczania pracowników przez przełożonych
  • Poznanie efektywnych sposobów zarządzania rozproszonym zespołem i komunikacji online
  • Analiza możliwych problemów pracowników zdalnych oraz możliwości rozwiązywania ich przez menedżerów zespołów

Adresaci

  • Kadra kierownicza
  • Dyrektorzy personalni i specjaliści HR

Program

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • event_available Termin: -
  • schedule Czas trwania: 6 godzin
  • laptop Rodzaj: Online
  • local_atm Cena: 490.00 zł/os.
info

Podana cena jest ceną brutto

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEJ FIRMY

Jeżeli interesuje cię to szkolenie, możemy je zorganizować dla twojej firmy.
Skontaktuj się w celu poznania szczegółów oferty

Dorota Strzelec

Poznaj trenera

Dorota Strzelec

Trener, psycholog, konsultant ds. zarządzania kadrami, doświadczony menedżer

Scroll to top