phone 22 5178870  mail biuro@seka-skills.pl

Gabriela Borowczyk

Gabriela Borowczyk

Trener, coach, sketchnoter, facylitator graficzny i strategiczny

Pionierka szkoleń z zakresu wykorzystywania elementów sketchnotingu w edukacji, biznesie i komunikacji.

Autorka i właścicielka terminu Flipowanie® - czyli metody opartej na wykorzystywaniu technik sketchnotingu (notatek graficznych) w graficznej facylitacji spotkań. Niestudzona propagatorka tej idei, człowiek z pasją.
Autorka i współautorka narzędzi rozwojowych, twórca m.in. Kart Archetypów i ekspert pracy z archetypami, autor kursów online.

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Biznesu Akademii SET, a także Szkoły Facylitacji PATHWAYS. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie jest właścicielem MarkaPRO i współwłaścicielem GoAcademy.

Dorota Strzelec

Dorota Strzelec

Trener, psycholog, konsultant ds. zarządzania kadrami, doświadczony menedżer

Magister Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie (specjalność – doradztwo zawodowe), ukończyła także studia w zakresie Zarządzanie Kadrami, studia podyplomowe z Psychologii Kryzysu i Interwencji Kryzysowej oraz szkolenie z Coachingu Kryzysowego akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne.

Posiada 20-letnie doświadczenie w branży doradczej – była konsultantem w międzynarodowej kancelarii prawnej oraz konsultantem i dyrektorem w agencji doradztwa personalnego w Warszawie. Wspierała też swoją wiedzą ekspercką izby gospodarcze i stowarzyszenia branżowe. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant i trener, współpracuje także z prywatną poradnią zdrowia psychicznego.

Prowadziła projekty rekrutacyjne oraz programy outplacement dla specjalistów i kadry kierowniczej, doradzała międzynarodowym firmom w zakresie doskonalenia procedur zarządzania i dostosowania polityki personalnej do wymogów polskiego prawa, zarządzania zmianą i komunikowania zmian w procesach restrukturyzacji i zwolnień grupowych.  W ostatnich latach była także zaangażowana w realizację wielu projektów dotyczących kształtowania właściwych relacji pracowniczych oraz zapobiegania nierównemu traktowaniu i mobbingowi poprzez opracowywanie procedur wewnętrznych, szkolenia dla pracowników i menedżerów, audyty relacji w zespole, udział w komisjach prowadzących postępowania wyjaśniające, planowanie działań naprawczych, specjalistyczne warsztaty dla wewnętrznych komisji antymobbingowych i rzeczników zaufania.

W trakcie swojej kariery miała okazję pracować dla kilkuset firm – międzynarodowych korporacji, polskich firm rodzinnych a także administracji państwowej i sektora publicznego. Opracowała wiele autorskich programów szkoleń bazujących na własnym doświadczeniu oraz unikalnej kombinacji wiedzy z zakresu zarządzania kadrami, psychologii, prawa pracy i ochrony danych osobowych (RODO). Jest prelegentem wielu seminariów i konferencji oraz autorką publikacji w prasie branżowej i portalach internetowych.  Pracuje w jęz. polskim i angielskim.

Michał Trojanowski

Michał Trojanowski

Konsultant z zakresu zarządzania strategiczego

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Doktorant w Akademii Leona Koźmińskiego.

Główne obszary kompetencji to: strategia firm, modele biznesowe, doskonałość operacyjna, LEAN management, zarządzanie zmianą strategiczną, performance management, reengineering procesów biznesowych, project management.

Od ponad 25 lat związany z branżą doradczą (Ernst & Young Management Consulting,ICAN Institute, Capgemini, TEFEN). Realizował projekty w zakresie zarządzania strategicznego i operacyjnego między innymi dla: Can-Pack FIP, ROVESE, Zetkama, PGF Urtica, Tarczyński SA, PKP Intercity, Aluprof (Grupa Kęty), Energa Wytwarzanie, Alstal, CRH Polska, Bank Pocztowy, SEW-Eurodrive, Medi-Sept, GLS Poland, Bank BNP Paribas, Deutsche Bank, Procter & Gamble Global Business Support, ADAMED, GlaxoSmithKline, DB Schenker, Polpharma, GATX, Polcard, DOM Development, Raiffeisen Bank, Bank BPH, Goodyear Dębica, LUXMED, Poczta Polska, Indykpol, Drosed, PKN Orlen, Poczta Polska, Rafineria Jedlicze, Huta Stalowa Wola.

Posiada również doświadczenie jako manager liniowy. Przez 2 lata był Dyrektorem Operacyjnym w KBC Consumer Finance Poland (ŻAGIEL SA), gdzie odpowiadał między innymi za podniesienie produktywności Pionu Operacyjnego.

Piotr Cielecki

Piotr Cielecki

Mówca motywacyjny, coach, trener

Ekspert budowania zespołów, zarządzania, komunikacji i wystąpień publicznych. W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Ekspert Harvard Business Review Polska, certyfikowany coach ICC, absolwent filozofii Uniwersytetu Łódzkiego, który ukończył z wyróżnieniem. Autor książki Klucze do Zmiany, częsty gość programów radiowych i telewizyjnych, gdzie zapraszany jest w charakterze eksperta. 

Współpracuje z firmami w zakresie tworzenia efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów, budowania rozpoznawalności marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Jest znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy, a przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach biznesowych. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany i Self Menagement System.

Przeprowadził przez indywidualny proces coachingowy 400 menadżerów, prezesów i dyrektorów krajowych oraz światowych spółek, oraz poprowadził ponad 1379 dni szkoleniowych z zakresu budowania zespołów i kompetencji menadżerskich.

Dariusz Wołoszczyk

Dariusz Wołoszczyk

Konsultant biznesowy, trener, psychoterapeuta

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu przywództwa, sprzedaży, obsługi klienta, prezentacji oraz w szkoleniach rozwijających umiejętności osobiste i interpersonalne (organizacja czasu, asertywność, komunikowanie się i inne). Realizuje projekty szkoleniowe i warsztaty zarówno dla biznesu, jak i obszarów pozabiznesowych (urzędy, NGO). Przygotowywał się do pracy trenera w ramach szkoły trenerów TROP.

Jest absolwentem biologii i psychologii, pracuje również jako psychoterapeuta. Jako trener pracuje od roku 2011. W pracy wykorzystuje podejście poznawczo-behawioralne i metody oparte o zasady Evidnace Based Science.

Jako trener i coach pracował m.in. dla: PKO, PZU, Orlen, Philips, Dior, British American  Tabaco, TVN, Nestle, Consult Red, Polkomtel, Lafarge/Holcim, Dior, Enea, Energa, Anvil, Ergo Hestia, BZWBK, Nederman, EuroBank, T-Mobile,Amrest, Metlife, GSK, KCR.
 

Konrad Kuśpit

Konrad Kuśpit

Konsultant, trener, coach i menedżer - praktyk biznesu

Ekspert w dziedzinie zarządzania. W obszarze szkoleń specjalizuje się w zakresie przywództwa, zarządzania zespołem, sprzedaży i negocjacji oraz kreatywnego rozwiązywania problemów. Projektuje i wykorzystuje własne, innowacyjne metodyki pracy doradczej i szkoleniowej.
Prowadzi eventy integracyjne w formule edutainment oraz wykłady i speech’e inspirujące.

Studiował prawo na UMCS w Lublinie i ukończył zarządzanie na WSPiA w Lublinie. Absolwent szkoły trenerów i szkoły coachów TROP. Szkolenia i doradztwo prowadzi od 20 lat, ponad 2000 zrealizowanych dni szkoleniowych, powyżej 100 procesów coachingowych i kilkadziesiąt wdrożonych kompletnych strategii biznesowych w organizacjach.

Dzięki swojej drodze zawodowej jest szkoleniowcem, który „patrzy szerzej i widzi więcej”. Łączy instynkt zadaniowego, holistycznie postrzegającego organizację menedżera z umiejętnością stosowania nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania. Dostrzega  niuanse, powiązania i zależności  w organizacjach. Dzięki temu projektuje i wdraża rozwiązania, które systemowo i kulturowo wspierają efekty szkoleń oraz pozwalają efektywniej zarządzać samą organizacją.

Jako konsultant i trener realizował projekty m. in. dla: 

BIZNES:
PZU, Orlen Oil, T Mobile, Samsung, LG Electronics, Bayer, Bioderma, Ferring Pharmaceticals, Veolia, Enea, Innogy, BSH Bosch, Metro Group, Brand Distribution Group, Velvet Care Kimberly Clark, LOTTO Totalizator Sportowy, Poczta Polska, Polskie Koleje Państwowe, PKO BP, PKO Leasing, BOŚ Bank, Sygma Bank, BNP Paribas Cardiff, GE Aviation,  Bakalland, Yusen Logistics, TS Logistics, Huennebeck, Ela Container, Grupa RB, Free Now, Pentacomp, Elsta, Elsta Electronics, Verifone, Copy General, The European Van Company, SMC Automotive, TRW, Federal Mogul, Safran, Mitsubishi, Asseco, Emitel, Patpol, Stephen Moore, Radisson, AWIN, Atende, Sygnity S.A., Eobuwie; Polkomtel Cyfrowy Polsat, Comperia, Streamsoft, Eurofins, Stolzle, Grupa Atlas, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych;

ADMINISTRACJA :
Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Sportu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Instytut Pamięci Narodowej, Główny Urząd Statystyczny, Główny Urząd Miar, Krajowe Biuro Wyborcze, Straż Graniczna, Najwyższa Izba Kontroli, Centrum Projektów Europejskich, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Jednostki Samorządu Terytorialnego woj. Lubelskiego, Archiwum Państwowe, Centrum Obsługi Przedsiębiorców w Łodzi, Centrum Pomocy Rodzinie, Kancelaria Senatu;

Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz

Zawodowy negocjator, trener

Autor licznych artykułów w pismach branżowych. Uznawany za jednego z najlepszych ekspertów w Polsce w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu.

Specjalizuje się w treningach skuteczności biznesowej. Wspiera organizacje rządowe, polskie i zagraniczne firmy, menedżerów wysokiego szczebla w negocjowaniu milionowych kontaktów. 21 lat życia zawodowego wykształciło w nim postawę biznesową opartą na zasadzie: w biznesie mam tylko to, co sam wynegocjuję.

Prowadząc przez 12 lat firmę obsługującą handel zagraniczny, poznał specyfikę prawie wszystkich krajów europejskich, Azji, Afryki Północnej oraz USA i Kanady.
Praca oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami  dały szansę na osiągnięcie wysokiej kultury biznesowej, która jest niezbędna w handlu zagranicznym.

Michał Kanarkiewicz

Michał Kanarkiewicz

Trener strategicznego myślenia, szachista, wykładowca MBA, mówca inspiracyjny

Autor 6 książek, w tym bestsellera Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie. Uczy myślenia strategicznego, budowania strategii i podejmowania decyzji poprzez grę w szachy. Prowadzi autorski program ABC Szachów w telewizji. W 2020 roku zremisował w partii szachów z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem.

Marki, dla których realizował projekty: PZU, KGHM, ING, Volvo, EY, PwC, Siemens, L'oreal, Heineken, UBS, Alior Bank, Bank Pekao, Bank Millennium, BNP Paribas, Santander Bank, Warta, Lufthansa, Luxmed
 

Mateusz Kozłowski

Mateusz Kozłowski

Trener biznesu, badacz inteligencji emocjonalnej, psychoterapeuta

Pracuje w Rozwoju i Szkolnictwie od ponad 12 lat rozpoczynając swoją karierę jako pedagog i metodyk, trener technologii procesów zakupowych i inżynieryjnych w różnych środowiskach (m.in., produkcja, księgowość), trener umiejętności miękkich oraz lider i twórca grup trenerskich w międzynarodowych organizacjach w BPO i SSC. Ostatnie lata to intensywna praca jako Menedżer ds. Projektów Rozwojowych, Trener biznesu, badacz i trener Inteligencji Emocjonalnej – od ponad 8 lat współpracuje z polskimi i międzynarodowymi organizacjami. Jego domeną, oprócz wsparcia efektywności organizacji jest praca na osobistych zasobach pracowników.


Doceniany za budowanie szczerej, autentycznej relacji z Uczestnikami i interaktywną formę warsztatów. Ukończył Studium Logoterapii ze specjalizacją Psychoterapii Integralnej: Noo-Psychoterapii z akredytacją Viktor Frankl Institut (Wiedeń) i International Association of Logotherapy and Existential Analysis. Wspiera proces znajdowania nowych domów dla dzieci z domów dziecka i pogotowia rodzinnego jako certyfikowany trener pieczy zastępczej autorskiego programy online „Dobra Rodzina”.


Specjalizuje się w warsztatach, coachingu i konsultingu opartymi na Inteligencji Emocjonalnej, Wartościach i Sensie, Tożsamości osobistej - potrafi stworzyć bogatą merytorykę i nietuzinkową metodykę do danych potrzeb zespołu (doświadczenie w szkoleniu wyższej i młodej Kadry Menedżerskiej, Liderów w środowisku produkcyjnym, Sił sprzedaży i IT) oraz personalnych potrzeb (coaching CEO, Top-Menedżerów). Dodatkowo zgłębia tematy Tożsamości Zespołów i Liderów oraz Zarządzania Procesami Motywacyjnymi. Wspierał z sukcesem organizacje w trudnej zmianie kultury organizacyjnej, dynamicznej transformacji firmy, rozwoju talentów w organizacji.


Ukończył kursy Intensywnej Krótkotrwałej Psychoterapii Dynamicznej, PRINCE 2® Methodology, Psychologia sukcesu zawodowego i proaktywności, Efektywność procesów biznesowych, Inteligencja Emocjonalna Trening i Coaching EQ®, Zarządzanie poprzez wartości zawodowe Trening i Coaching PV®.

Piotr Kolmas

Piotr Kolmas

Konsultant z zakresu modelowania kultury organizacji, trener

Od 20 lat wspiera przedsiębiorstwa oraz ich liderów w budowaniu optymalnych kultur organizacyjnych. Zapewnia spójności postaw i zachowań ze strategiami biznesowymi. Przeprowadził setki procesów systemowej zmiany i programów rozwojowych. Z pasją pracuje z zarządami, menedżerami i pracownikami liniowymi.

Od roku 2019 tworzy organizację opartą na autorskim modelu działania. Pracuje indywidualnie i zespołowo z menedżerami C-Level. Realizuje projekty skierowane na wzrost efektywności biznesowej poprzez rozwój kompetencji menedżerów. Pomaga w budowaniu i wzmacnianiu zespołów skoncentrowanych celach. Wspiera przekładanie celów strategicznych i samej strategii na cele operacyjne.

Arkadiusz Grochala

Arkadiusz Grochala

Trener, konsultant, coach

Wierzy, w budowanie i rozwijanie zdrowych organizacji. Podczas pracy z Klientem wykorzystuje praktyczne doświadczenie biznesowe do tworzenia rozwiązań szytych na miarę, które w spójny i systemowy sposób wpływają na realizację strategii firmowej.

Trenerem jest od 1998r. W pracy konsultanta/trenera specjalizuje się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, zarządzania zmianą, zarządzania zespołem, rozwijania kompetencji menadżerskich i przywódczych, wdrażania procesów HR, a także komunikacji i Employer Brandingu.
Doświadczenie biznesowe zdobywał pracując ponad 20 lat w polskich i międzynarodowych organizacjach takich jak Sanofi, Opoczno SA, Netia SA, Alior Bank, Krajowa Szkoła Skarbowości czy 11Bit Studios.
 
Z wykształcenia jest lekarzem. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Akademia L. Koźmińskiego) oraz Public Relations (SGH). Jest absolwentem Szkoły Trenerów Biznesu TROP oraz London School of Public Relations.
 
Jest wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego, oraz Szkoły Głównej Handlowej, coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, Master Person Analysis (MPA),  Lumina Spark)
 
Jako konsultant i trener pracował m.in. dla: T-Mobile, Nationale Nederlanden, Schiedel, Eiffage, Banku BPS, Netia SA, Roche, Warty, Zarządu Zieleni m. st Warszawy, DHL Parcel, Banku Millenium, Arriva, Europejskiego Funduszu Leasingowego, Lantmannen Unibake, Medicover, Polkomtel, Spomlek czy Value Media.

Jarosław Zamroch

Jarosław Zamroch

Trener, coach, partner EMEA Lumina Learning

 

Jarek jest partnerem Luminy Learning - wielokrotnie nagradzanej globalnej organizacji dostarczającej innowacyjne rozwiązania L&D. Jest też otwartym i zaangażowanym partnerem biznesowym patrzącym globalnie i łączącym potrzeby ludzi i organizacji. 

Radosław Wajler

Radosław Wajler

Konsultant biznesowy, trener, partner zarządzający

Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu: Zarządzania Wiedzą, Zarządzania Ludźmi, Lean Management, 5S, Zarządzania Zmianą, Przywództwa, Kaizen, Sprzedaży, Komunikacji, Assessment i Development Center.

Pracę grupową łączy z pracą indywidualną/rozwojową, posiada bogate doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu warsztatów treningowych; stosuje efektywne rozwiązania budowania metodyki i prowadzenie zajęć; dba o zapewnienie wysokiej merytorycznej jakości szkoleń i prac doradczych. Opracowuje dynamiczne moduły szkoleniowe; bierze udział w opracowaniu narzędzi i prowadzeniu audytów personalnych, a w tym opracowanie i weryfikację narzędzi badania kompetencji z punktu widzenia biznesu; posiada doświadczenie w kierowaniu organizacjami pozarządowymi oraz budowaniu struktur organizacyjnych i personalnych firm.

Z wykształcenia magister ekonomii w zakresie finansów i bankowości, terapeuta terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, studia podyplomowe z pedagogiki i psychologii klinicznej. Posiada certyfikat trenera wydany przez Urząd Służby Cywilnej we współpracy z National School of Government w Wielkiej Brytanii. Ukończył  Szkołę Profesjonalnego Coachingu, Akademię Rozwoju Umiejętności Trenerskich, Akademię Coachingu, Professional Diploma In Marketing. 

Prowadził projekty wdrożeniowe i szkoleniowe m.in. dla: PKO BP, Smurfit Kappa, Biurfol, PZU, Base Group, Kilargo, Novol, ASC, Aquael, PKN Orlen, Radpol, Rockfin, Wikęd, SVZ, BMZ.

Piotr Makowski

Piotr Makowski

Trener, konsultant

Specjalizuję się w SMarketingu, Social Sellingu i Employee Advocacy. Jest zwolennikiem spójności wszystkich działań organizacji ze strategicznymi celami przedsiębiorstwa.

Pracę grupową łączy z pracą indywidualną, posiada bogate doświadczenie biznesowe (zdobyte  w IT , marketingu i sprzedaży; stanowiska specjalistyczne i dyrektorskie). Szczególną wagę przywiązuje do merytorycznej jakości szkoleń i  prowadzonych programów oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. 

Z wykształcenia magister biologii i inżynier informatyki. Ukończone z wyróżnieniem studia Executive Master of Business Administration we Francuskim Instytucie Zarządzania.

Magdalena Bohusz-Boguszewska

Magdalena Bohusz-Boguszewska

Prawnik, Approved Whistleblowing Officer oraz konsultant ds. ładu korporacyjnego

Partner w Grupie YAK. Specjalizuje w budowie kultury organizacyjnej w kontekście efektywnego działania procedur i procesów.  

Urszula Langer

Urszula Langer

Radca prawny, wieloletni praktyk w zakresie prawa pracy. Specjalista z zakresu czasu pracy, autorka publikacji o czasie pracy kierowców oraz uprawnieniach pracowniczych związanych z rodzicielstwem. Od kilkunastu lat pracownik administracji publicznej, wieloletni wykładowca studiów podyplomowych w zakresie prawa pracy, zarządzania w ochronie zdrowia i bhp, trener i szkoleniowiec prawa pracy (w tym w tematyce: czas pracy w tym czas pracy kierowców, czas pracy w podmiotach leczniczych, wynagrodzenia i inne świadczenia ze stosunku pracy, urlopy pracownicze, fundusz świadczeń socjalnych i pozostała działalność socjalna, zatrudniania młodocianych, ochrona pracy kobiet, uprawnienia związane z rodzicielstwem, przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, pośrednictwo pracy i prowadzenie agencji zatrudnienia, delegowanie pracowników, Pracownicze Plany Kapitałowe).

 Małgorzata Rzeszutek

Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT. Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w tematyce dotyczącej: podatku VAT dla jednostek samorządu terytorialnego oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych. W latach ubiegłych uczestniczyła w licznych projektach centralizacji w gminach i powiatach, polegających na szkoleniach,  tworzeniu procedur centralizacyjnych, procesach audytu po centralizacji

Ewa Przybylak

Ewa Przybylak

Radca prawny, kierownik Działu Organizacyjno-Prawnego, kierownik Studiów Podyplomowych z zakresu Prawa Pracy i Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Były pracownik Państwowej Inspekcji Pracy oraz wieloletni nauczyciel akademicki. Przez ponad 12 lat była również kierownikiem Działu Kadr. Posiada prawie 20 letnie doświadczenie  w zakresie prowadzenia szkoleń z obszaru prawa pracy.

Scroll to top